- Populära sökningar
- Populära sökningar
Kontakta oss
Observera att vi inte kan tillhandahålla uppdateringar angående stängda gränser.
Via email
Vänligen klicka här för att kontakta Kundtjänst,
Via email
Vänligen klicka här för att kontakta Kundtjänst,
Frågor & Svar
-
Kundinformation
-
Ibland händer det att saker och ting inte går som planerat. Om du känner att vi har inte har överträffat dina förväntningar eller att vi kan förbättra våra tjänster, hör gärna av dig till oss.
Vad du kan förvänta dig av oss
Ha erfarna, professionella och entusiastiska medarbetare som hälsar på dig ett med en vänlig ton och presenterar sig med sitt förnamn
Vi kommer att se till att våra medarbetare är välutbildade så att de löser ditt problem vid första kontakt
Sekretess och respekt för ditt privatliv.
Hur du kan hjälpa oss
Ge oss all information vi behöver för att kunna hjälpa dig Låt oss veta om du har speciella behov Var artig mot våra medarbetare och visa dem samma respekt som de ger dig Genom att ge oss feedback kan vi förbättra vårt sätt att hjälpa våra kunder
Hur kan jag klaga om något går fel?
Klagomål och feedback
Steg 1: Kontakta oss
Om du är i en av våra butiker, be att få tala med chefen. Våra chefer och biträdande chefer har ansvaret för besluten som rör ditt köp.
Om butikschefen medger att det finns ett fabrikationsfel, kan de erbjuda dig en ersättningsprodukt, ett presentkort eller en full återbetalning.
Om butikschefen beslutar att det inte finns ett fabrikationsfel, kan de avvisa returen.
Om butikschefen är osäkert på om det finns ett fabrikationsfel, eller om produkten har köpts för mer än 90 dagar sedan, kan de skicka tillbaka varan till vår returavdelning i England för inspektion.
Om ditt klagomål inte har något att göra med ditt köp eller om du inte håller med beslutet från butiken, vänligen kontakta oss via alternativen nedan.
Kontakta oss
Via Post:
JD Sports Customer Care Department
Hollinsbrook Way
Pilsworth
Bury
BL9 8RR
Steg 2: Eskalera klagomål
Om du inte är nöjd med vårt svar, vänligen be oss att granska frågan på nytt. Du kommer då att få möjlighet att diskutera problemet med en av vårt 'Customer Champions Team'.
Om du är missnöjd med vår hantering av ditt klagomål så kan du använda följande länk för att komma åt 'EU Dispute Resolution' platform, så vidarebefordras din anmälan till en oberoende tredje part för granskning:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Om ditt klagomål har eskalerats och du förblir missnöjd med vårt svar kan du kontakta 'Retail Ombudsman' för att söka en oberoende granskning av vår hantering av ditt klagomål. Följande länk tar dig till deras hemsida:
https://www.theretailombudsman.org.uk/dashboard/create-claim.php
-
-
Vilka tider svarar ni på frågor?
- Vår kundtjänst är redo att hjälpa dig Måndag till Fredag 10:00 till 19:00. Du kan kontakta oss via metoderna ovan.
-
Jobba hos JD Sports
- Besök våran jobbsida för en lista på alla våra lediga jobb. Mer info
-
Information om huvudkontor
- Addressen till vårat huvudkontor är:
JD Sports Fashion PLC
Edinburgh House
Hollinsbrook Way
Bury
BL9 8RR
- Addressen till vårat huvudkontor är:
-
Butikernas öppettider
- Du kan hitta en lista på alla våra butikers öppettider här Hitta butik
Signa upp till vårt nyhetsbrev
Levererar Till
Vi accepterar följande betalningssätt
Besök bolagets hemsida på
www.jdplc.com
Copyright © 2025 JD Sports, Alla rättigheter reserverade.



