- Populära sökningar
- Hem
- MEGAERBJUDANDEN
- Herr
- Dam
- Barn
-
Varumärken
- Se alla varumärken
- adidas
- Asics
- Birkenstock
- BOSS
- Calvin Klein
- Champion
- Columbia
- Converse
- Ellesse
- EA7
- Fila
- Fred Perry
- Gym King
- Hoodrich
- Jordan
- Juicy Couture
- Lacoste
- Levi's
- McKenzie
- New Era
- New Balance
- Nike
- Nicce
- On Running
- The North Face
- Pink Soda Sport
- Puma
- Reebok
- Sonneti
- Supply & Demand
- Timberland
- Tommy Hilfiger
- UGG
- Under Armour
- Vans
- Bästsäljare
- Sport
- Fotboll
- Ladda ner appen
- Mitt JD
- Mina meddelanden
- Kundservice
- JD Blogg
Beställningar och leverans
-
Leverans till postombud
Kostnaden för leverans till postombud är 49kr, eller fraktfritt vid köp över 1000 kr. Leverans till postombud tar mellan 5-8 dagar. Leveranser som görs av lantbrevbärare kan ta 2-3 dagar extra. En avi skickas till dig med information om hur och var du hämtar ut ditt paket. Se till att du tar med din avi och legitimation till postombudet. Beställning innan jul är inte garanterad.
För information om hur du kan spåra din beställning, vänligen läs Kan jag spåra min beställning?
Vänligen notera att leveranstiden kan förlängas vid svenska och engelska helgdagar.
-
Expressleverans
Kostnaden för expressleverans är 169kr. Om du beställer mellan måndag och torsdag senast klockan 11:00, levereras din beställning inom 1-2 arbetsdagar. Beställningar gjorda efter torsdag klockan 11:00 levereras tisdag eller onsdag veckan efter. Leveranser som görs av lantbrevbärare kan ta 2-3 dagar extra. Ditt paket levereras inom måndag – fredag klockan 09:00-17:00. Alla leveranser måste undertecknas för, om inget annat anges vid kontakt med DHL.
Det finns ett antal postnummer som är undantag för 1-2 dagars expressleverans. För dessa postnummer tar det längre tid. Är ditt postnummer ett av undantagen? Hitta listan här .
CTRL + F på ditt tangentbord när du har öppnat listan och fylla i ditt postnummer, utan mellanslag, i sökrutan som öppnas.
För information om hur du kan spåra din beställning, vänligen läs Kan jag spåra min beställning?
Vänligen notera att leveranstiden kan förlängas vid svenska och engelska helgdagar.
DENNA TJÄNST ÄR FÖR NÄRVARANDE INTE TILLGÄNGLIG.
-
Butiksleverans Stockholm
JD Sports Butikleverans i Stockholm är kostnadsfritt och tar vanligtvis upp till 9 arbetsdagar. Vi notifierar dig när beställningen är redo att hämtas upp från din valda butik. Efter 10 arbetsdagar, vänligen spåra din beställning med spårningslänken innan du kontaktar oss.
För information om hur du kan spåra din beställning, vänligen läs Kan jag spåra min beställning?
Vänligen notera att leveranstiden kan förlängas vid svenska och engelska helgdagar.
-
Var skickas min beställning från?
Alla beställningar gjorda online skickas från vårt lager i England.
-
Kan jag ändra eller annullera min beställning?
När du har lagt din beställning är vi väldigt snabba på att plocka och paketera beställningen. På grund av detta kan vi inte ändra eller annullera din beställning efter att den är lagd.
Om du ändrar dig så kan du returnera din beställning till oss antingen via vår JD-butik i Stockholm eller via ditt lokala postkontor. För mer information om hur du returnerar en beställning, gå till returer och återbetalningar . Vänligen notera att kunden står för kostnaden vid retur via postkontor.
-
Kan jag ändra min leveransadress?
När din beställning är lagd och du har fått din orderbekräftelse, kan vi inte ändra din adress på grund av säkerhetsskäl. Vänligen dubbelkolla alla dina uppgifter för att se till att allt är korrekt, innan du lägger din beställning.
Om du ändrar dig så kan du returnera din beställning till oss antingen via vår JD-butik i Stockholm eller via ditt lokala postkontor. För mer information om hur du returnerar en beställning, gå till returer och återbetalningar . Vänligen notera att kunden står för kostnaden vid retur via postkontor.
-
Var är min beställning?
- Logga in på ditt JD-konto https://www.jdsports.se/myaccount/dashboard/ och kolla din orderhistorik eller klicka på 'visa orderstatus'-länken för att se den senaste informationen om din beställning.
- Gå till https://www.jdsports.se/track-my-order/, ange ditt ordernummer och e-postadressen du använde när du lade din order. Om du inte har ditt ordernummer tillhands, vänligen ange ditt postnummer istället.
- Använd spårningslänken som vi skickade till dig på din orderbekräftelse för att får mer information om din beställning.
Det finns flera metoder du kan använda dig av för att se din orderstatus eller se var din beställning är.
Om du inte kan hitta din beställning efter dessa tre metoder, vänligen kontakta vår kundservice och ge dem ditt ordernummer, så hjälper de dig.
-
Kan jag spåra min beställning?
- Logga in på ditt JD-konto https://www.jdsports.se/myaccount/dashboard/ och kolla din orderhistorik eller klicka på 'visa orderstatus'-länken för att se den senaste informationen om din beställning.
- Gå till https://www.jdsports.se/track-my-order/, ange ditt ordernummer och e-postadressen du använde när du lade din order. Om du inte har ditt ordernummer tillhands, vänligen ange ditt postnummer istället.
- Använd spårningslänken som vi skickade till dig på din orderbekräftelse för att får mer information om din beställning
Du kan använda följande metoder för att spåra din beställning.
-
Något saknas från min beställning
Det kan hända att vårt lagersaldo inte stämde på den saknade produkten när du lade din beställning. Vi restnoterar inga produkter och därför kommer inte produkten att skickas i efterhand. I samband med att din beställning lämnade vårt lager, debiterades du endast med beloppet för de produkter som skickades från oss. Om du har debiterats för en produkt som du inte har fått, vänligen kontakta vår kundservice så hjälper de dig.
-
Varför har min beställning annulerats?
Det finns ett antal anledningar till varför din beställning kan ha annullerats. Vänligen kontakta vår kundservice så hjälper de dig.
-
Jag har fått en fel/trasig produkt(er)
Om du har fått en eller flera, fel eller trasiga produkter, vänligen kontakta vår kundservice så hjälper de dig.
-
Varför har jag inte fått en orderbekräftelse?
Om du inte har fått en orderbekräftelse, vänligen kontrollera att den inte har hamnat i skräpposten.
Vänligen observera att vi inte har möjligheten att skicka en ny orderbekräftelse efter att du har lagt din beställning. För att kontrollera att din beställning är lagd, logga in på ditt JD-konto på vår hemsida. Sedan kan du gå till Mitt Konto där du kan hitta information om dina beställningar.
Om du inte har ett konto eller om du inte kan hitta din beställning, vänligen kontakta vår kundservice så hjälper de dig.
För att se till att du får framtida e-postmeddelanden från oss, se till att lägga till oss på din ”säkra e-postlista” och dubbelkolla att e-postadressen som du har registrerat är korrekt.
Signa upp till vårt nyhetsbrev
Besök bolagets hemsida på www.jdplc.com Copyright © 2024 JD Sports, Alla rättigheter reserverade.