- Populära sökningar
- Populära sökningar
- Hem
- Julklappar
- MEGAERBJUDANDEN
- Herr
- Dam
- Barn
-
Varumärken
- Se alla varumärken
- adidas
- Asics
- Birkenstock
- BOSS
- Calvin Klein
- Champion
- Columbia
- Converse
- Crocs
- DR Martens
- Ellesse
- EA7
- Fila
- Fred Perry
- Gym King
- Hoodrich
- Jordan
- Juicy Couture
- Lacoste
- Levi's
- McKenzie
- Napapijri
- New Era
- New Balance
- Nike
- Nicce
- On Running
- The North Face
- Pink Soda Sport
- Puma
- Reebok
- Supply & Demand
- Timberland
- Tommy Hilfiger
- True Religion
- UGG
- Under Armour
- Vans
- Zavetti Canada
-
Bästsäljare
-
adidas
- adidas Originals Campus
- adidas Campus 00s
- adidas Originals Samba
- adidas Originals Handball Spezial
- adidas Originals Drop Step
- adidas Originals Gazelle
- adidas Originals LA Trainer
- adidas Originals NMD
- adidas Originals Ozweego
- adidas Originals Stan Smith
- adidas Originals Superstar
- adidas Originals ZX
- adidas Originals ZX 750
- adidas Originals ZX Flux
- adidas Ultraboost
- adidas Originals Adilette
- Allt från adidas
- Asics
- Birkenstock
- Converse
- Fila
- New Balance
-
Nike
- Nike Air Force 1
- Nike Dunk
- Nike Air Force 1 Shadow
- Nike Air Huarache
- Nike Air Max
- Nike Air Max 90
- Nike Air Max 95
- Nike Air Max 97
- Nike Air Max 270
- Nike Air VaporMax
- Nike Air Max DN
- Nike Air Max Pulse
- Nike Blazer
- Nike React Vision
- Nike P-6000
- Nike Gamma Force
- Nike Shox
- Nike Tech
- Nike Nocta
- Jordan
- Nike Pegasus
- Allt från Nike
- Puma
- Reebok
- Timberland
- UGG
- Vans
-
adidas
- Sport
- Fotboll
- Ladda ner appen
- Mitt JD
- Mina meddelanden
- Kundservice
- JD Blogg
Vanliga frågor
-
Var är min beställning?
-
Du kan använda följande metoder för att spåra din beställning.
1. Logga in på ditt JD-konto https://www.jdsports.se/myaccount/dashboard/ och kolla din orderhistorik eller klicka på 'visa orderstatus'-länken för att se den senaste informationen om din beställning.
2. Gå till https://www.jdsports.se/track-my-order/, ange ditt ordernummer och e-postadressen du använde när du lade din order. Om du inte har ditt ordernummer tillhands, vänligen ange ditt postnummer istället.
3. Använd spårningslänken som du kan hitta på din orderbekräftelse för att får mer information om din beställning.
-
Du kan använda följande metoder för att spåra din beställning.
-
Hur returnerar jag min beställning?
-
Du kan returnera din beställning på två sätt.
1. Fri retur i JD-butik
Du har 14 dagar på dig att meddela oss om vilka produkter du vill returnera efter mottagandet av din online-beställning, sedan har du 14 dagar på dig att skicka tillbaka ordern till oss för återbetalning.
Dina produkter måste returneras till oss inom 14 dagar vid köp av produkter i JD-butik för en återbetalning, eller 28 dagar för ett byte (byten kan endast göras i JD-butik).
Här hittar du alla våra butiker i Sverige.
2. Retur via postkontor
Om du inte kan komma till en av våra butiker, kan du returnera din beställning direkt till oss. Klicka på länken nedan, registrera din retur och välj det fraktbolag du föredrar. Ladda sedan ner och skriv ut din retursedel och lämna det till närmsta postombud. Glöm inte att spara ditt returkvitto tills din retur har kommit fram och du har fått din återbetalning.
Det kan ta upp till 5-7 arbetsdagar innan din retur når vårt lager i England. Kostnaden för returen hittar du i vår portal och du kan välja vilket alternativ som passar dig bäst. Servicen är spårbar hela vägen från postkontoret till vårt lager.
Registrera din retur här.
3. Fri retur när du betalar med PayPal*
- Välj ”Ersättning för returkostnader” på ditt PayPal-konto.
- Gör en beställning på JD och välj PayPal som din betalningsmetod.
- Om du ångrar ditt köp, var vänlig och skicka tillbaka varan/varorna till:
-
JD SWEDEN INTERNET RETURNS
*Door 2
*Kingsway Business Park
*Rochdale
*OL16 4FW
*United Kingdom - Logga in på ditt PayPal-konto, välj transaktionen för varan/varorna som du returnerat och klicka sedan på ’Förfrågan om ersättning för returkostnader’. Fyll i uppgifterna som efterfrågas och bifoga kvittot från postombudet inom 30 dagar.
- Om din ansökan blir godkänd kommer PayPal sätta in en ersättning på upp till 250 kronor på ditt PayPal-konto inom 10 arbetsdagar.
Läs villkoren här.
-
Du kan returnera din beställning på två sätt.
-
Hur lång tid tar det för min beställning att komma fram?
-
Leverans till postombud tar vanligtvis 4-6 arbetsdagar efter att beställningen har lagts. En AVI skickas till dig med information om hur och var du hämtar ut ditt paket. Se till att du tar med din AVI och legitimation till postombudet.
Expressleverans tar 1-2 arbetsdagar om beställningen läggs måndag - torsdag innan klockan 11:00. Beställningar gjorda efter klockan 11:00 på en torsdag levereras på tisdagen eller onsdagen veckan efter. Ditt paket levereras måndag - fredag klockan 09:00 - 17:00. Leveranserna måste undertecknas för, om inget annat anges vid kontakt med DHL.
Butiksleverans tar vanligtvis 5-10 arbetsdagar. Vi notifierar dig när beställningen är redo att hämtas upp från din valda JD-butik.
Leveranser som görs av lantbrevbärare kan ta 2-3 dagar extra.
För mer information om leveranser kan du klicka här.
-
-
Kan jag avbryta eller ändra min beställning?
-
När din beställning är lagd och du har fått din orderbekräftelse, kan vi inte ändra ditt namn, adress eller postnummer på grund av säkerhetsskäl. Det är inte heller möjligt att avbryta beställningen efter att den har lagts. Vi rekommenderar att du dubbelkollar alla dina uppgifter för att se till att allt är korrekt när du lägger din beställning.
-
-
Kan jag betala med presentkort online?
-
Tyvärr kan du inte använda ditt presentkort som ett betalningssätt online.
-
-
Kan jag få tillbaka mellanskillnaden nu när produkten är på rea?
-
När du lade din beställning, accepterade du priset och kan därför inte få tillbaka mellanskillnaden i efterhand.
Returer av beställningar som har betalats med kort återbetalas direkt i butik när de lämnas till butikspersonalen
För retur via postkontor kan det ta upp till 14 dagar innan återbetalningen kan ske. Detta för att din retur måste skickas till vårt centrallager i England.
-
-
Kan jag se om en butik i närheten har produkten jag letar efter?
-
För att få information om lagersaldot i en butik, vänligen kontakta kundservice med produktnumret och JD-butiken du föredrar så hjälper de dig.
-
-
Jag har en felaktig/trasig produkt(er).
-
Om en produkt är felaktig eller trasig, vänligen kontakta vår kundtjänst som kan informera dig om dina returalternativ. Vi skickar sedan varan till vårt inspektionslag som kommer att bedöma om ett tillverkningsfel är närvarande. Beroende på resultaten erbjuder vi en återbetalning. Alternativt kan du ta din följesedel och de felaktiga eller skadade produkterna till en av våra JD-butiker. Vårt team i butiken hjälper dig gärna med att skicka din order till vårt distributionscenter, som kommer att inspektera produkterna. Beroende på resultatet erbjuder vi en återbetalning.
-
-
Vad är Klarna?
-
Med Klarna kan du köpa nu och betala inom 14 dagar. För mer information om Klarna kan du klicka här.
-
Signa upp till vårt nyhetsbrev
Besök bolagets hemsida på www.jdplc.com Copyright © 2024 JD Sports, Alla rättigheter reserverade.