- Populära sökningar
- Populära sökningar
Hur kan vi hjälpa dig?Få svar på din fråga
Annat
Hur upplevde du din vistelse i vår butik? Ge JD-teamet feedback genom att klicka här.
Vi vill gärna höra din feedback! Låt JD-teamet veta hur du upplever vår hemsida genom att klicka här.
*Vissa produkter är exkluderade från studentrabatt. Se exkluderade produkter här.
Vänligen besök nedan adress för att se vilka positioner som är lediga just nu.
https://www.jdsports.se/page/jobs/
Gå till ”Kontakta oss” om du vill höra av dig angående PR- och marknadsföringsmöjligheter. Du hittar den här nedan:
https://www.jdsports.se/customer-service/contact/
För att avregistrera dig från våra reklamutskick klickar du på länken som du hittar längst ner i mejlen du får från oss.
Alternativt kan du klicka här
Vi kan tillhandahålla en moms faktura för din onlinebeställning när:
1. Beställningen har levererats
2. Du har ett giltigt momsnummer
3. Vi kan verifiera momsnumret
4. Faktureringsdetaljerna för beställningen matchar adressdetaljerna som är kopplade till momsnumret
Om vi inte kan validera eller matcha några av moms detaljerna med beställningsdetaljerna kan vi tillhandahålla en expeditionsnot som fungerar som ett köpbevis. Om din beställning delades upp skulle vi tillhandahålla individuella expeditionsnoter för varje paket och de artiklar som finns inom det paketet.
För att begära en moms faktura, vänligen skicka in din begäran, en i taget, via vårt kontaktformulär på https://www.jdsports.se/customer-service/contact/
Vi förstår att vi tidigare kanske har tillhandahållit moms fakturor på begäran, men vi har uppdaterat vår process för att säkerställa en nödvändig omsorg innan vi tillhandahåller moms fakturor.
Orsaker till varför vi kan avslå din begäran om moms faktura:
1. Flera begäranden i en och samma insändning av formuläret "Kontakta oss"
2. Faktureringsdetaljerna från din beställning matchar inte detaljerna kopplade till ditt momsnummer
3. Om vi inte kan verifiera ditt momsnummer
4. Om dina varor har återbetalats